Grattis J!

Publicerat av Jennie Börs den 04 Juni 2012 kl. 22:17 i Vardag
Idag är det Jumanjis tur att fylla år, hela tolv år gammal blir han! Nu är han äntligen lika gammal som "lillebrorsan" (beroende på hur man ser det, i och för sig). Självklart har vi haft tårtkalas i fingrimma ute på gräsmattan, något som uppskattades stort utav Jumanji. Till skillnad från Miro åt han upp var enda smula utav knäckebrödet och det innehåll som trillade ner bland gräset städade han upp bra. Tror godsakerna lockade med än gräset till och med, han dammsög verkligen utan att äta av gräset.

Tog ett helt gäng med bilder, men det är så sent nu. Tyvärr vart de jättekonstiga insåg jag när jag öppnade dem i datorn, men får se vad jag kan göra åt dem.

Grattis världens bästa Jumanji! ♥



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback