Föreningen Storbyns Ryttare: 29 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 29 Juni 2012 kl. 20:13 i Tävling
Första tävlingsdagen den här helgen är nu avklarad. Efter förra veckans start i Romme valde Johanna att göra ett klassbyte till dagens tävling, för att hitta hennes eget självförtoende igen samt ge det en push i rätt riktning. Mer detaljerad beskrivning av dagens tävling får ni hålla utkik efter på hennes egen blogg.

70cm (LD-10)
Efter två stopp på andra hindret och ett tredje på det fjärde, som resulterade uteslutning valde Johanna att göra omstart. Omstarten gick kalas och slutade felfritt, vilket de verkligen är värda! Johanna sa själv att första vändan tappade hon helt bort tempot och glömde räkna in galoppsprången till hindren ordentligt (en ny metod), men i omstarten kom hon ihåg det och då gick det problemfritt. Gör om, gör rätt: Johanna tar nu med sig omstarten och den första vändan lägger hon bakom sig!


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

SV: Jo men eller hur! Vill ju att det ska bli bra, så jag väger för och nackdelar lite. Men jag tror det blir Vreta i alla fall. Känns som det är bäst för mig just nu.

Saknar dig helt sjukt mycket mer än du tror alltså! ♥

Super fina bilder btw! :)

Svar: Som jag sa, det blir nog bra i slutänden hur du än väljer. :) Har tänkt höra av mig till dig typ jättelänge, men sen blir det inte av i slutänden: ILLA, menmen ... Och tack! :)
Jennie Börs

2012-06-29 @ 21:08:37
Blogg: http://fhoglunds.blogg.se
Kommentar av: Maja

Kul att det gick bra till slut iallafall ! :)

Svar: Ja, skönt att få den där nollan. :)
Jennie Börs

2012-06-29 @ 23:05:34
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback