Etapp ett

Publicerat av Jennie Börs den 02 Juni 2012 kl. 15:48 i Vardag
Dagens första etapp är nu avklarad, nämligen storhästdressyr på klubben. På förmiddagen var jag ledig, vid lunch hjälpte jag till att byta hästar i tagga och sedan.har jag sprungit med protokoll. Det var flera år sedan jag gjorde det sist, men det saknades folk idag så då ställde jag upp. När allt var slut var jag med upp och hämtade Harley på Näs. Regnat och blåst har det gjort mer eller mindre hela dagen ...

Snart bär det av mot stallet igen, Miro ska joggas och badas, sadel och träns putsas. Miro och Jumanji har motionerat sig i hagen idag så de blev inkörda, var lite rodeo där nere i hagen kan jag säga!

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Trist med regn. :(

2012-06-02 @ 18:08:02
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Kommentar av: Caroline

Lycka till imorgon. Håller tummarna för er... Kram

2012-06-02 @ 19:08:45
Blogg: http://hastgarden.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback