Dressyrträns

Publicerat av Jennie Börs den 28 Juni 2012 kl. 13:33 i Utrustning
Jag har länge varit inne på att köpa ett nytt dressyrträns till Miro, eller ja, givetvis kommer det säkerligen användas på Jumanji då och då. Det han har nu är ett vanligt svart träns med lite bredare nosgrimma som jag hittade på Ullared för två år sedan, ett billigt men snyggt träns hel enkelt.

Den stora frågan är bara: vilket av alla träns ska jag välja? Svart eller vit fodring, rundsytt eller vanligt. När det kommer till fodringen är jag verkligen kluven, eftersom jag anser att ett träns med vit fodring måste ha ett silverpannband för att det verkligen ska vara snyggt. Kanske ett i-landsproblem, men det är min åsikt. Jag vet i alla fall att jag vill ha en bredare nosgrimma med pullback-knäppning.

Jag har verkligen letat i snart ett år efter "det där" tränset, utan större framgång faktiskt. Visst har jag hittat fina träns, men jag är inte riktigt sugen på att betala uppåt 2000:- heller. Är det någon som har förslag på snygga dressyrträns? Kom gärna med förslag!


Han är verkligen dödligt snygg i en vitfodrad (redigerad)! Foto: Karin Klensmeden

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Håller med dig, shit vad snygg han blev i det vitfodrade !

Svar: Tänk dig en vitfodrad nosgrimma med ett swaroviski i den här (http://www.charlies.nu/hast/pannband/swarowski-pannband-i-svart-lader-med-1-rad.html) modellen till, skulle bli dödsfint!
Jennie Börs

2012-06-28 @ 19:29:22
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback