Detaljer

Publicerat av Jennie Börs den 26 Juni 2012 kl. 09:00 i Utrustning
Enligt mig ska en tävlingsoutfit till dressyr vara stilren, men samtidigt blir det ganska snart vardagsmat med ett vitt schabrak och silvrigt swarovsikpannband. Jag har därför valt att hitta en stilren outfit som samtidigt har det där lilla extra som ingen annan på tävlingsplatsen har. Personligen tycker jag att min matchning är väldigt snygg och träffande, för jag är verkligen ganska ensam om den på tävlingsplatsen och den är verkligen "Jennie".

Redan när vi började leta ponny hade jag delar av outfiten färdig i mitt huvud, sedan har den enda idén avlöst den andra fram tills idag. De rosa detaljerna är givetvis det genomgående temat och jag tycker verkligen att jag fått ihop det på ett lagomt och bra sätt. Det enda som jag i dagens läge skulle vilja komplettera är pärlsnodden, hittar jag rosa och genomskinliga "kristallpärlor" kommer pärlsnodden att uppdateras en aning. Utöver det bilderna nedan visar har jag alltid rosa stövelstrumpor från KL och en rosa v-ringad tröja upptill, perfekt matchning enligt mig även om det inte syns under själva ritten.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback