Den där känslan

Publicerat av Jennie Börs den 09 Juni 2012 kl. 10:17 i Fotografering
Känslan av att sätta en näst intill felfri ritt i LB och sedan få så bra betalt för den så att det efter ritter leder till att man lägger sig överst i resultatsledet, är obeskrivlig. Den där känslan av att lyckas nå 60% för en domare som vi började säsongen med att inte ens rida på över 50% för i samma klass, är obeskrivlig. Att vi i slutänden hamnade på en andra plats, vad gör det, känslan är exakt lika stark för det. Vår första placering i LB, det är en obeskrivlig känsla.

Från vår debut i LB tog det oss 21 månader att få den där första placeringen. Vägen dit har varit hård, fylld av blod, svett och tårar, men det är värt var enda liten droppe av det som vi gått igenom. Jag antar att det vi har många fler liter i vår bägare att fylla, men så länge jag gör det med Miro, då är det värt allt det där. Min bästa ponnyprins. ♥


Det här med ärevarv har vi inte riktigt fått in snitsen på än, Miro blir lite överladdad och går snarare uppåt än framåt i dagsläget. ;)





Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback