Borta bra, hemma bäst

Publicerat av Jennie Börs den 27 Juni 2012 kl. 22:42 i Vardag
Jag har haft några riktigt bra dagar i Göteborg måste jag först och främst säga. För första gången har jag dessutom blivit drabba av inställda tåg och då ska det givetvis vara ordentligt, två av tre tåg var inställda på vägen ner. Runt fem timmar senare än planerat var vi i alla fall på plats, tur att det var en regning dag.

Idag när vi kom hem på kvällen var jag upp till stallet och pussade på ponnyerna som haft det super! Mamma har ridit Jumanji en dag och Johanna red honom idag på kvällen, Miro har Sanna ridit eftersom mamma inte riktigt har fått mitt förtroende för det ännu, hehe. Han har i alla fall skött sig jättebra och idag har han till sin glädje fått hoppat!


Löshoppning i höstas.

Medan Johanna red på kvällen passade jag på att beta Miro, även det uppskattades från Miros sida. Knotten var dock lite jobbiga, men det är bara att bita ihop. Imorgon får jag äntligen rida på min prins igen, som jag längtat!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback