Borlänge Ryttarsällskap: 21 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 21 Juni 2012 kl. 23:45 i Tävling
Johanna och Jumanji har idag varit och hoppat in sig lite på gräs inför NF-SM senare i sommar. Måste säga att det verkligen är maffigt att få se travbanan från en annan synvinkel än läktaren!

Trots att slutresultatet inte blev det bästa, finns det många saker som Johanna och Jumanji kan ta med sig från dagen. Ett misslyckande är inte ett misslyckande, det är ett lyckande med en miss. För mer ingående beskrivningar och så vidare, får ni som vanligt klicka in er på hennes blogg!

90cm (LC)
Först två stopp på första hindret, andra hindet kom de över med en rivning och vid tredje hindret blev det ett stopp vilket resulterade uteslutning. Kom igen och ta nya tag!

Jag fick massor utav härliga bilder, här kommer ett litet urval! :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback