Anmäld!

Publicerat av Jennie Börs den 09 Juni 2012 kl. 21:22 i Allt & inget
Tog mig i kragen och fyllde i anmälan för NF-SM nu på kvällskvisten, passade på när jag ändå var inne på TDB för att anmäla till en annan tävling. Jag längtar redan till det är dags att åka neråt i landet, minns hur roligt det var förra året. Den enda klassen som är den samma som förra året är utställningen, annars blir det nytt. Förra året red jag LC:1 och LC:2 under fredagen och på lördafen red jag en LB:1 samt deltog i utställningen. Iår avancerar vi i dressyrklasserna, LB:1 och LA:1 under fredagen och sedan en LA:1 + utställning på lördagen.

Någon mer som ska ner på NF-SM iår? Om ja, vilka klasser deltar ni i? :)


Kommentarer
Kommentar av: Maja

Gud så kul, lycka till !! :D

2012-06-10 @ 12:19:16
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Kommentar av: allibrall

finfin blogg! Allt bra? ♥ Längtar du till sommaren!? Det gör jag! Får sommarlov på fredag har du fått sommarlov om du nu går i skolan ? ♥

Kramis! ♥

2012-06-10 @ 19:43:17
Blogg: http://allibrall.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback