Slut för den här gången

Publicerat av Jennie Börs den 21 Juli 2012 kl. 22:37 i Vardag
Efter en helg med blandade resultat är NF-SM 2012 över för min och Miros del. Dressyrstarterna har varit blandade, men efter total ofokus från ryttaren i första klassen kunde vi prestera bättre senare. I utställningen blev Miro "bara" tredje bästa valack, kändes faktiskt bara som bara efteråt med tanke på förra årets resultat. Vid närmre eftertanke är jag i alla fall nöjd, Miro lyckades faktiskt skrapa ihop 41p vilket är det bästa han haft. FöR mig är han dessutom alltid finast och bäst för mig, oavsett priser och utmärkelser.

Mer detaljerade resultat kommer, ni som är nyfikna på procent osv får titta på Equipe. Kan i alla fall säga att jag och Miro varit knottbombaderade hela helgen, de gillade oss verkligen ....

Kommentarer
Kommentar av: Linnea

Åh var roligt!
Tkr det är mer än rätt att du inte bryr dig så mkt om platser och priser dock är det ju lixom ett + i kanten!
Att ni kom 3a tycker JAG var väldigt bra gjort av han och dig!.
Min häst Acke han fick 46 p och han är en travare.
Men GRATTIS IAF:D så roligt för er!

Svar: En tredje plats i valackringen är inte fyskam, men med tanke på att han blev både Bästa Valack och Best In Show förra året kändes det lite småsnopet! Trodde faktiskt att vi skulle bli kvar, vilket även flera i publiken trodde, men jag är ju inte domare. Tack! :)
Jennie Börs

2012-07-22 @ 08:18:23
Blogg: http://www.travarhst.blogg.se
Kommentar av: Julia Zakrisson

Hej! Fotade du andra hästar som startade också? Vet inte om du kommer ihåg Mira som du provred hos mej, hon var också där så tänkte om du kanske fick några bilder på henne? :)

Svar: Hej! Givetvis minns jag Mira, blev faktiskt glad när jag såg att hon var anmäld! Lika dant på tävlingsplatsen, såg henne skritta förbi vår transport och stod typ som ett litet barn när hon gått förbi och sa till övriga i familjen "-Såg ni, det där var ju Mira!!". Tyvärr lyckades jag inte fånga någon bild på henne, tråkigt nog. Alla hennes starter krockade på ett eller annat sätt med våra egna. :( Men jag såg henne på framridningen, hon såg väldigt nöjd och glad ut. :)
Jennie Börs

2012-07-22 @ 13:29:27
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback