Shopping @ Norells Hästsport

Publicerat av Jennie Börs den 05 Juli 2012 kl. 22:42 i Shopping
Idag tog jag och Felicia bussen till Borlänge för lite shopping. Pappa var snäll och hämtade oss vid Gyllerondellen så att vi slapp gå, jag är nämligen inte riktigt säker på vägen från busshållsplatsen till Norells ...

Vi var på Norells i över en timme eftersom vi fick vänta på att pappa skulle sluta jobbet, men som tur är det ganska enkelt att fördriva tiden där! Jag shoppade bara nödvändigt idag, vilket jag iprincip alltid gör nu för tiden, tråkigt men sant. En stor flaska flugspray från Renons inhandlades först och främst, eftersom småflaskorna vi köpte på Ullared börjar ta slut. Jag laddade även upp tävlingsgarderoben med ett par vita ridbyxor från Back2Back och en lika dan skjorta som jag redan har, kommer väl till användning i helgen och under NF-SM. Hade jag varit gjord av pengar skulle jag köpt ett par till vita Pikeurridbyxor, men de jag köpte ny dugar minst lika bra!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback