Sadelprovning

Publicerat av Jennie Börs den 02 Juli 2012 kl. 22:19 i Vardag
Idag har Birgitt varit och kollat Miros dressyrsadel. Miro visade verkligen inte sin bästa sida kan jag säga, han var mer uppe bland molnen än nere på jorden. Sadeln fick i alla fall följa med henne hem för lite korrigeringar och sedan hämtar vi hem den imorgon. På onsdag ska jag provrida i den på dressyrträningen och förhoppningsvis blir det lite bättre.

Vi provade även sadel åt Jumanji och givetvis låg drömsadeln Albion K2 absolut bäst. Däremot är det inte aktuellt att köpa en helt ny sadel, så vi får väl se hur det slutar. Vi har en annan sadel som vi ska försöka prova i vilket fall.

Efter sadelprovningen stannade jag kvar för att titta på Göranträning, minst lika nyttigt att stå på backen och se andra som att träna själv. Slog två flugor i en smäll och passade på att ta ut ponnyerna för varsin gräsätarstund, 40 minuter vadera blev det. Nöjda och glada ponnyer kan jag intyga!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback