Rallyponnyer

Publicerat av Jennie Börs den 06 Juli 2012 kl. 00:23 i Fotografering
Idag stod det hoppning på båda ponnyernas schema, de ni! Hade bestämt att Sanna skulle hoppa Miro idag och när det dök upp en hoppträning tyckte vi att det passade utmärkt att hon fick vara med och träna. Båda ponnyerna var riktigt pigga och glada med en del krut i, hehe.

Det är så otroligt roligt att stå och se Miro från backen, tänk att jag får rida på den fina ponnyn. Miro blir dessutom så otroligt glad när han inser att han ska få hoppa, han ligger på som tusan kan jag säga! Öronen är spetsade framåt, han tjuter i galoppfattningarna och att sakta av från galopp, vad är det? Idag var det ingen tvekan alls från hans sida, trots vattenmattor, block under hinder och "störande moment". Sanna gör dessutom ett bra jobb från ryggen, Miro ser verkligen ut att trivas.

Jag tog en hel del bilder, lik som Felica, men här kommer ett urval av mina bilder i alla fall. Fick egentligen inte till någon bra hoppbild, menmen!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback