Packat och klart

Publicerat av Jennie Börs den 13 Juli 2012 kl. 23:49 i Vardag
Har varit igång hela dagen även idag, men mycket har jag allt hunnit med! På förmiddagen hjälpte jag till att spåna lite inne i stora stallet (verkligen rätt prioriterat, men ändå) och sedan packades alla hästarnas grejor, nu saknas endast de som de använder till vardags.

Det har därefter rullat på med intag utav hästar, hästbadning och packning till mig själv. Mamma och jag har dessutom stuvat in fem balar med hö i bilen, är tur att farmor kommer ner senare för annars hade vi aldrig fått med oss all mat som behövs.

Bloggningen har jag tyvärr varit tvungen att lägga åt sidan, jag har helt enklet inte hunnit med den den senaste tiden. Jag trodde att jag skulle ha all tid i världen under sommarlovet, men det är snarare tvärt om. Men jag ska göra allt för att hinna med det bättre, för jag älskar verkligen att blogga!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback