Överraskad!

Publicerat av Jennie Börs den 03 Juli 2012 kl. 20:01 i Vardag
Ni kan inte ana er vilken överraskning som följde med pappa hem i bilen idag! När han svängde in på gårdsplanen var han nämligen inte själv, i framsätet brevid honom satt Felicia! Det var verkligen en glad och roligt överraskning, jag hade nämligen inte en blekaste aning om att hon skulle komma hit!

Så nu får jag ladda för några roliga dagar här framöver med en saknad vän. Idag har vi varit upp till Falun för att hämta hem Miros dressyrsadel som blivit omstoppad under dagen. Vi var även in på City Gross en snabbis, ingen hästshopping blev det dock eftersom jag inte hittade någonting behövligt.

Nu på kvällen har vi varit upp till ponnyerna, Felicia fick träffa Jumanji för första gången. Blev en liten promenad upp till Näs för fotografering och lite bete, ni kan nog gissa hur imponerade ponnyerna var när de skulle ha huvudet uppe  och inte ner i gräset ...


Felicia och Debbie för precis ett år sedan. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback