Någonstans på vägen

Publicerat av Jennie Börs den 14 Juli 2012 kl. 12:00 i Vardag
Just nu befinner jag mig i bilen på väg ner mot Vetlanda. Förhoppningsvis har vi fått in allting som ska med i bilen/transporten, det återstår att se. Enligt vår resplan blir det antagligen ett raststopp på Sharpman, till min stora lycka, i övrigt blir det som alla andra bilturer: sitta still i en bil.

Givetvis är både dator och kamera med, så bloggmöjligheter finns alla gånger. Det återstår bara att se hur mycket tid det finns, men jag hoppas på att kunna slänga upp ett inlägg om dagen i alla fall! I vilket fall kommer jag ha hur mycket som hellst att blogga om när jag kommer hem igen. Men håll utkik, ska göra allt för att lysa med min närvaro.

I övrigt hoppas jag att ni kommer ha en minst lika bra vecka som jag kommer att ha!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback