Miro - 6 juli 2012

Publicerat av Jennie Börs den 06 Juli 2012 kl. 15:51 i Ridpass - Miro
Blev lite snabba ryck för att hinna med och rida Miro, tur att han bara skulle gå ett lätt pass. Red på ett fyrkantsspår och sedan fokuserade jag bara på min blick och utgick utifrån det, det gick helt okej! Fattade galopp från skritt utan protester och galopperade enligt samma principer. Pigg och framåt var han också, gillas!

Passet får helt klart godkänt, var kanske tur att jag hade lite tidspress så jag slapp ta ut honom allt för mycket. Nu fick han mest bara röra sig och jag kände att han var lösgjord och fin i kroppen = jag kan slappna av inför morgondagen. Outfiten gjorde helt klart ridpasset lite extra, ni ska få se!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback