Miro - 29 juli 2012

Publicerat av Jennie Börs den 29 Juli 2012 kl. 22:32 i Ridpass - Miro
Idag red vi ut tillsammans med Johanna och Jumanji, Evitavändan blev det! Båda ponnyerna skötte sig bra, inga problem med broar eller någonting. Däremot var flyfäna lite jobbiga mot oss, men så kan det vara ibland.

Det blev mestadels galopp idag, vilket uppskattades av oss alla fyra. Började med att trava lite men sedan blev det galopper i massor. Vi varvade mellan att bara busa på till att verkligen samla ihop dem, sedan något mitt emellan. Alla typer av variante fungerade bra, ponnyerna lyssnade och var fina. Avslutade sedan med att trava lite innan vi skrittade hemåt igen.

Miro var riktigt på hugget idag, han gjorde till och med några Evitataggningar genom att stå och småhoppa på stället i galopp. Fick mig att sakna gammeltanten lite grann ... Han var så söt, blev skitsur när Jumanji drog iväg framför honom, men han fattade inte riktigt att han fick hänga på. Vi varierade lite med vem som red först också, Miro skötte sig galant utan krångel. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback