Miro - 28 juli 2012

Publicerat av Jennie Börs den 28 Juli 2012 kl. 22:19 i Ridpass - Miro
Red lite samma upplägg som under gårdagen, med fokus på min hand framför allt. Miro kändes fin i alla gångarter även idag, behövde inte påminna honom lika ofta om den där lilla extra energin heller vilket var skönt.

Red på ett fyrkantsspår i alla gångarter, i skritt och trav la jag även in lite skänkelvikningar. Red de på hörnilinjerna samt ut och in från långsidan. Fick faktiskt till de ganska bra tycker jag, även om det blev någon där vi tappade lite delar och sådant.

Jag är i alla fall nöjd med passet och Miro. Vi var ganska blöta efteråt eftersom det regnade på ganska bra till och från, men Miro går oftast väldigt bra när det regnar ute!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback