Miro - 27 juli 2012

Publicerat av Jennie Börs den 27 Juli 2012 kl. 23:43 i Ridpass - Miro
Red Miro ett slappass på banan idag, har inte ridit honom sedan sista klassen på NF-SM vilket var för sex dagar sedan! Kärt återseende som alltid, men han kändes fin och på hugget.

Fortsatte jobba mycket med min sits (hand framför allt), och ja, det är så mycket enklare när man har en ponny som är på plats av sig själv även om jag fokuserar på annat. Han traskade glatt på där i sin lite lägre form, det enda jag behövde påminna lita om då och då var att bakbenen behövde aktiveras ytterligare lite. Fick en bra känsla i alla gångarter, finns ingenting att klaga på.


Det regnade "lite" under framridningen till min regionala start i Insjön för några veckor sedan, ja!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback