Miro - 15 juni 2012

Publicerat av Jennie Börs den 15 Juli 2012 kl. 22:36 i Ridpass - Miro
Idag har jag ridit Miro en liten sväng på banan här nere. Förutom att Miro var spänd som en fiolsträng ibörjan och tyckte att ena delen av ridbanan var allmänt läskig, så gick det faktiskt bra tycker jag! Det fanns en hel del power i honom långt där inne, tyvärr använde han den gärna till att leta efter läskiga saker i sin omgivning istället för till arbete.

Men det fick jag koppla bort och få honom sysselsatt istället, vilket fungerade ganska bra. I galoppen hade han verkligen en härlig energi i sig, som även höll i sig senare i traven. Nog blåste han upp sig en aning, men i det där kunde han faktiskt slappna av och arbeta också. Nöjd är jag i alla fall!

Kan nog vara glad åt att han och Jumanji fick springa av sig lite i hagen på förmiddagen, det var ett väldigt race de hade där ett tag. Miro tyckte som vanligt att han var snyggast i världen och sprang runt och fnös och hade sig, men även Jumanji bjöd lite på sig själv. Filmade med pappas iPhone, kanske kommer upp vid ett senare tillfälle.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback