Miro - 11 juli 2012

Publicerat av Jennie Börs den 11 Juli 2012 kl. 22:39 i Ridpass - Miro
Idag satt jag upp för Miro för första gången efter massagen. Valde att skritta honom på gräsmattan bredvid paddocken eftersom det var väldigt länge sedan, dessutom var det träning på stora banan. Det är väldigt mysigt att skritta runt där också för den delen och framför allt bra träning för Miro.

Jobbade med rakriktningen först och främst. Miro var lite småtaggad hela passet och ville gärna trava, men det fick han inte. Tog igenom lite skänkelvikningar, öppnor och slutor också. Eftersom vi bara skrittade passade jag på att känna igenom min sits både rent allmänt och i skolorna. Miro kändes fin, frustade en hel del och var allmänt nöjd. Det är otroligt roligt att rida den här ponnyn!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback