Miro - 1 juli 2012

Publicerat av Jennie Börs den 01 Juli 2012 kl. 22:20 i Ridpass - Miro
På grund av regn ställdes ridplanerna in för dagen, varken ponnyer eller ryttare var något vidare sugen på en lättare uteritt om jag ska vara ärlig. Det blev därför ett lättare pass i ridhuset istället.

Miro kändes fin även idag, han hade en bra och egen bjudning samt var villig till arbetet. Lät honom vara ganska fri idag faktiskt, inga stora krav och bara låta honom gå i en väldigt låg form. Han tippar gärna nosen bakom lodplan i den lägre formen så därför jobbade vi med att få fram den, till och från var det riktigt bra! Passade även på att använda speglarna för att kolla rakriktningen, inga problem alls med den.

Jag är nöjd med passet, Miro travade verkligen på bra och var mjuk och fin. Imorgon står det träning på schemat!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback