Kattmamman med bäbisar

Publicerat av Jennie Börs den 29 Juli 2012 kl. 22:53 i Vardag
Vi har nu hittat katternas ägare! Det visade sig att kattmamman tagit med sig sina ungar ut på äventyr, för hon kom inte allt för långt ifrån platsen där vi hittade katterna. Kattmamman hade nog dock tagit sig vatten över huvudet, för att få med sig sex kattungar på den resan blir lite väl mycket.

De är i alla fall upphämtade och har hamnat i rätt händer. Nog kommer det kännas lite tomt, jag menar, hur många timmar har jag inte spenderat med dem de senaste dagarna? Idag har jag till och med fått lite ensamtid med dem, vid det ena tillfället blev jag en stor lekställning. Jag satt lutat mot en vägg med något uppdragna knän, vips så var mina mjukisbyxor väldigt poppis. En del hängde under dem medan andra klättrade upp och busade med de under uppifrån, men rätt som det var tappade de taget och gjorde en kullerbytta ner. Det var så supersött att se, tänk er att ha sex kattungar hängandes i byxbenen! Det måste nog däremot upplevas med egna ögon ... Lite senare somnade de allihopa i mitt knä, det var verkligen supermysigt!

Jag kommer i alla fall inte glömma dem i första taget kan!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback