Hoppträning

Publicerat av Jennie Börs den 08 Juli 2012 kl. 23:53 i Vardag
Eftersom det blev en kort tävlingsdag idag har jag hunnit med en del annat, dock inte datorsittande. Var lite fram och tillbaka under lunchen och föreftermiddagen (vilket namn?), sedan blev det en vilostund innan det var dags att ge sig till stallet igen.

Johanna hopptränade för Cissi, en träning i tävlingstuk. Först framhoppning i ridhuset och sedan fick de gå ut för att hoppa en bana. Det blev precis som på tävling, men efter några stopp, Johannas första ofrivilliga avsittning från Jumanji, hoppning med annan pilot (Alex) så hoppade de tillslut banan utan problem. Avramligen berodde inte på något stopp, Jumanji sköt henne ur sadeln på första hindret in i en två kombination så Johanna kom ur balans och sedan vek Jumanji ut. Allting gick bra i alla fall!

Jag mockade sedan åt ponnyerna och borstade en minst sagt lerig Miro, roligt att rulla sig i hagen när man är nybadad och fin. Gick även med honom en sväng då han hade väldigt svårt att stå still i boxen, vet inte om det hjälpte men jag inbillar mig det. Miro har även hittat sitt nya favoritgodis, vindruvor.


Hittade en väldigt charmig bild på en drogad vinterponny!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback