Hem ljuva hem

Publicerat av Jennie Börs den 24 Juli 2012 kl. 22:37 i Vardag
Nu sitter jag äntligen hemma i mitt rum igen, det var länge sedan sist. Jag har i alla fall haft tio lärorika dagar borta, både träning och tävlingsmässigt. Trevligt har vi också haft det, för den delen. Igår blev Miro riden av Isabelle, förra ägaren, och jag tror de var minst lika nöjda och glada båda två!

Hemresan tog sin lilla tid då vi stannade till vid Sharpman för sadelprovning åt Jumanji. Nu har han i alla fall en sadel som ligger bra på honom, blev en ny Prestige Roma Jump till honom. Vi bytte in hand Prestige Golden Star, ganska smidigt sätt att bli av med begagnade sadlar faktiskt.

Bilder, uppdatering och tävlingsutverderingar kommer under morgondagen, nu ska jag njuta av att vara hemma igen! Ponnyerna verkade måttligt glada över att få komma hem, röra lite på sig och sedan få kvällsmat även dem kan jag säga.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback