Goliat - 27 juli 2012

Publicerat av Jennie Börs den 27 Juli 2012 kl. 23:37 i Ridpass - Andra hästar
Idag blev det en tur ut med Goliat, Bodilvändan. Vi var minsta ekipaget med ut men det märktes inte, det var snarare så att jag fick bromsa än rida på framåt, haha.

Goliat pinnade på snällt, när vi travade försökte han tjuvöka lite hela tiden, dock gick det inte så bra för då sprang han in i rumpan på Zabina. Jag själv jobbade mycket med min sits under turen, kändes som ett bra tillfälle att träna det på när jag inte kände pressen på att jag ville få ut så mycket som möjligt utav ponnyn jag satt på.

När vi skulle upp på Näs igen tog jag årets första barbackatur upp, märks verkligen att jag inte är en hundraprocentig "ridskoleunge" längre. På den tiden var premiärturen gjord i maj, möjligtvis i början av juni. Inte i slutet av juli!


Goliat och Karin.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback