För den tuffa

Publicerat av Jennie Börs den 10 Juli 2012 kl. 18:49 i Utrustning
Många gånger har jag fått höra att min ponnyaktiga utrustning kanske inte alltid passar Miro, eftersom han är en tuffing. På ett sätt kan jag hålla med om att rosa och babyblått inte är hans färger, för han uppfattas inte alltid som en söt liten ponnyskrutt. Men å andra sidan, är det precis det han är (han klär dessutom riktigt bra i färg!).

I vilket fall, spekulerade vi i för några år sedan om det fanns svarta schabrak med nitar. Vi kunde i det läget inte hitta något, men Glen Gordon har nu kommit med sitt svar på vad vi letade efter. De har funnits på marknaden ett tag nu, och jag antar att flertalet av er redan sett dem. Modellen heter Zagal Hard Rock och finns som både hopp- och dressyrschabrak. Du hittar bland annat schabraket här!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback