Det rullar på!

Publicerat av Jennie Börs den 12 Juli 2012 kl. 22:29 i Vardag
Det är helt vansinnigt vad tiden rullar på. Dagen har ägnats åt rengöring, av allt och inget. Började morgonen med att gnugga på galltvål på allting som skulle tvättas, så som vita schabrak och ridbyxor. Sedan har tvättmaskinen gått för fullt hela dagen!

Efter frukost skurade jag och Johanna ut transporten, vilket var mycket välbehövligt. Jumanjis hostfläckar är nu ett minne blått, tyvärr kommer de antagligen tillbaka lika snart igen. Men nu får de i alla fall rulla neråt landet i en fin transport! Lunchade lite innan vi gav oss iväg till stallet för mockning, det tar sin lilla tid att mocka när man har två hästar extra. Började sedan packa lite smått samt skriva en packlista, tyvärr är det inte mycket som går att packa. Det är mycket som är nytvättat, resten är sånt som används i vardagen iprincip.

Vi hade världens ridplan, som tyvärr sabbades på grund av regn och åska. Lite senare än tänkt kunde vi i alla fall rida, fick dock styra om planen lite. Efter ridningen har vi smort alla träns som ska med, bara sadlarna kvar nu!

Även morgondagen kommer ta slut alldeles för fort. Det ska packas och städas, badas och fixas. Men det blir nog bra tillslut ändå!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback