Boxrengöring

Publicerat av Jennie Börs den 03 Juli 2012 kl. 20:35 i Vardag
Idag på förmiddagen har jag och Johanna ägnat åt att skura Miro och Jumanjis boxar, det är nämligen dags för den årliga stallrengöringen. Vi fixade Loves box också, en väldigt enkel match efter som den var väldigt ren. Helt rena blev inte boxarna, men bra mycket bättre än vad de varit innan i alla fall.

Ponnyerna flyttade in i stora stallet igår, de säger inte så mycket om det. Jumanji och Robbie skrek lite i början, men jag tror att de lugnat sig nu. Alex var supersnäll och tömde våra permanentbäddar igår, stort tack för det! Hon ville absolut göra det, trots att vi sa att hon inte behövde, så då fick hon väl göra det. Kan tänka mig att det var ett ganska tungt jobb med tanke på att båda bäddarna var runt 1-2dm tjocka!

Brukar ni städa stallen på sommaren?

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback