Bilder från träningen!

Publicerat av Jennie Börs den 04 Juli 2012 kl. 18:30 i Fotografering
Här kommer det en hel hög med bilder från dagens dressyrträning, det är naturligtvis Felicia som är fotografen!

Dagens outfit:
Hjälm: Charles Owen John Whitaker
Tröja: HM (+Gina Piké under)
Ridvantar: Roeckl Vesta
Ridbyxor: Mountain Horse Jeanie
Stövlar: Mountain Horse Supreme High Rider
Sporrar+Sporremmar: Globus + Treadstone

Träns+Pannband: Ullared + Swarovski
Sadel: Jaguar XKC
Schabrak: Shockemöhle Coach
Benlindor: One Horse


Kommentarer
Kommentar av: Maja---dressyrteam

Jättefina bilder! Skulle vara kul att se film också någon gång :D

Kram !

Svar: Tack! Hade tänkt be någon filma under måndagens träning, tyvärr var det ingen som kunde. :(
Jennie Börs

2012-07-04 @ 18:45:11
Blogg: http://dressyrteam.devote.se/
Kommentar av: Maja

Ni är verkligen super fina !

Svar: Tack!
Jennie Börs

2012-07-04 @ 20:38:19
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Kommentar av: Sandra

Super fina bilder och blogg!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jennie Börs

2012-07-05 @ 08:54:54
Blogg: http://Equestrianswe.blogg.se
Kommentar av: Matilda

Jättesnygg outfit! Ska nog också inhandla ett sådant schabrak :)

Svar: Tack! Kan varmt rekommendera schabraket, inte så fasligt dyrt men både snyggt och bra kvalité!
Jennie Börs

2012-07-05 @ 23:55:05
Blogg: http://Mattiez.blogg.se
Kommentar av: Lisa s

Känns som att det enda du gör med Miro är att rida dressyr... Akta så att inte han tröttnar och tappar bjudningen och främst att han börjar tycka det är tråkigt! Att hästen tycker arbetet är roligt är det viktigaste! Varför rider du aldrig ut och galopperar och travar med honom? Låter han busa lite? Allt måste inte vara seriöst hela tiden, miro skulle må bra av lite bus! :)

menar självklart inget illa med detta, det hoppas jag du frstår. Ni är jätte fina tilsammans! Ha det bra, kram!

Svar: Jag är mycket väl medveten om att ingen av våra ponnyer kanske kommer ut i skogen och rids i den mån som jag egentligen önskar, men det är ett val som jag har på mitt samvete. Inte för att det är någon ursäkt, men det är svårt att få ihop det. M och J's träningar ska matcha med varandra, det ska passa både mig och Johanna. Bättre har det i alla fall blivit sista året, kan jag säga!
Sedan kanske det låter som att jag alltid rider dressyr i bloggen, men det gör jag inte. Jag klassar inte alla mina dressyrpass som dressyr, för de flesta gångerna i veckan har jag inte alls de kraven. Även om både jag och Miro älskar att busa i skogen (tyvärr tar vi oss inte dit själva, då vi är för fega), så får vi busa på vårt eget sätt hemma istället. På fronten kan det bara bli bättre, och du ska veta att vi gör allt för att uppnå vårt mål som är ridning utanför anläggningen 1-2ggr/vecka.

Tack så mycket, kram! :)
Jennie Börs

2012-07-07 @ 12:40:45
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback