Årets Dalahäst 2012

Publicerat av Jennie Börs den 31 Juli 2012 kl. 23:01 i Vardag
Det är nu dags att skicka in sina nomineringar till Årets Dalahäst 2012. Jag har under de två senaste åren inte haft tanken på att skicka in, eller förra året kom jag på det dagen efter anmälningen stängt. I år ska båda ponnyerna i vilket fall nomineras, i hopp om att någon (eller varför inte båda?) blir med i tidningen/på internet i alla fall!

Bilder har jag i överflöd, men på Jumanji behöver jag klicka en helkroppsbild eftersom de jag har är tagna i vintas. Han har ändrats en del i kroppen, sedan känns grönt gräs och gröna häckar mer inbjudande. Texter med motiveringar ska givetvis också skrivas ihop, vilket är det svåraste av allt.

Bor du också i Dalarna och har en häst eller ponny som är värd titeln Årets Dalahäst 2012, skicka in din nominering du också. Länk finner du HÄR!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback