Svar på frågor

Publicerat av Jennie Börs den 07 Januari 2012 kl. 22:17 i Frågor och Svar

Svarar på dina frågor i ett inlägg eftersom det inte går att skicka mejl till dig.

Först och främst, tack så mycket! Vi har stalljour en lördag eller söndag per månaden, men vi har två dagar per månad eftersom vi har två stallplatser. Utöver det har vi även insläpp ibland på vardagarna. Ridskolan har 14 boxplatser i ett stall för skolhästarna och sedan finns ett mindre stall med 8 boxplatser för privathästar, så vi har 22 boxplatser och hästar totalt. Vill man ha en stallplats får man prata med ridskolechefen så sätts man upp på kö, sedan får man helt enkelt vänta tills det blir en plats ledig.

Appen som jag har heter "Animal Sounds" och innehåller en uppsjö olika djurläten, hade en med endast hästläten innan men tyvärr försvann den efter jag uppdaterade mobilen och jag har inte hittat på den igen. Den jag har är för Android, men det finns liknande appar även för IPhone. Sök på "horse sound" så brukar man få en hel del träffar på både Andoid och IPhone.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback