What a day

Publicerat av Jennie Börs den 19 Februari 2012 kl. 18:26 i Allt & inget
Idag stod Pay & Jump på Johanna och Jumanjis schema (resultat i ett senare inlägg) därför blev det en hyfsat tidig uppgång. Jag följde med henne upp till stallet på morgonen för att hjälpa till med packning och smörjning, eftersom det inte hanns med under gårdagen.

Vi var hemma starx innan ett igen och då red jag Miro på en gång. Plockade efter det undan saker i godan ro och fotade lite grann, innan det var dax för Us's årsmöte. Efter årsmötet hade vi även ett vanligt möte, dock hade vi lite fikapaus där emellan.

På kvällens schema står bildredigering, blogginläggs skrivning samt förberedning för några tidsinställda och sist men inte minst: Ponnyakuten!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback