Önskelistan 2012

Publicerat av Jennie Börs den 29 Februari 2012 kl. 11:00 i Allt & inget
Idag är det en månad kvar till min födelsedag, för en gångs skull kan man faktiskt räkna exakt, haha. Tycker det är otroligt svårt att komma på vad man ska önska sig eftersom det mesta är alldeles för dyrt för att jag ska få det, men lyckades i alla fall skramla ihop lite grejor även om vissa av dem hör till den dyrare prisklassen.
1. Brunt DM Limited Edition schabrak - Perfect Sit of Sweden
2. Bruna DM Limited Edition lindor - Perfect Sit of Sweden
3. Ridbåge Perfect Sit - Perfect Sit of Sweden
4. Grå Mountain Horse Jeanie Demin ridbyxor - Aubiose
5. Svart dunväst
6. OnePice Big Print Pink - OnePice

Vill även ha fleecebenlindor i vitt, marinblått och beige. Hittade dock inga bra bilder på det.
Det lutar åt att jag köper mig en John Whitiker hjäm efter jag fyllt år, de är bara så grymt snygga och sköna! Vill även ha en plastrong från Equi Design, har dock inte bestämt mig för vilken modell ännu eftersom det finns en uppsjö att välja emellan.

Kommentarer
Kommentar av: Maria Nilsson

Sv; Ååh, vad synd! Men jag förstår. :) Säg till någon gång om du skulle ha tid och lust. :D

2012-02-29 @ 22:04:31
Blogg: http://marshias.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback