Tokponnyn

Publicerat av Jennie Börs den 03 Februari 2012 kl. 23:50 i Filmer
Idag hittade jag filmer på Miro från en dressyrtävling i våras. Miro hade stått inne hela förmiddagen och fick komma ut till lunch, vägen mellan stallet och hagen var det hingstbeteende på hög nivå. Spänna nacken, låta som en drake och visa världen att han var världens snyggaste. Tyvärr finns inte de absolut fartfyllda scenerna med på film, då jag var kameralös när han började. Johanna kom sedan med sin mobil, så då filmade jag de här klippen med den. Detta är under en paus och därför ingenting som stör själva tävlingen.

Musiken passar delvis bra faktiskt. Miro vet dock att han är snyggast och vackrast i världen, det är finns det ingen tvekan om. Världens bästa Miro. ♥


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback