Tillbakablick

Publicerat av Jennie Börs den 29 Februari 2012 kl. 23:39 i Allt & inget
Tittade tillbaka i mitt bildarkiv, till den första tiden med Miro. Tänk vilken förändring vi har gått igen tillsammans! Han har tagit mig från en ganska osäker ridskoleryttare till en säkrare ryttare med otroligt mycket mer kunskap och kött på benen. Miro har format mig och min ridning, lärt och utbildat mig som ryttare. Trots det har han forfarande så har jag så otroligt mycket mer kvar att lära av honom.

De här bilderna är från den 3 juli 2010, då hade vi haft honom i knappt två veckor. Jag var så otroligt nöjd efter det ridpasset, det minns jag så väl. Det är verkligen sjukt vilket fettskal han bar på och min matchning som jag tyckte var superfin, hehe. Sadeln gillade jag dock inte, men det var det enda som passade vår runda herre på den tiden ..




Ser ni skillnaden? Det gör jag!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback