This day

Publicerat av Jennie Börs den 27 Februari 2012 kl. 19:30 i Vardag
Idag tog jag mig en välbehövlig sovmorgon, riktigt skönt var det! Gick upp till stallet vid halv ett tiden för att kolla ridhusbokningen och jag hade tur då jag kunde boka in mig mellan ett till tre som jag tänkt. Var inne med första hästen vid ett och ute med andra vid tre, snacka om att ha flyt i planeringen.

Efter ridningen mockade jag samt fixade betfor och vatten till Jumanji. Gick hem vid fyratiden unefär, ganska skönt att ha stallet färdigt så pass tidigt när man är van att vara hemma vid åtta tiden som på skolvardagar! Väl hemma åt jag lite lunch/mellis innan jag tog tag i uppackning och städning av rummet. Slängde ut alla mina hästböcker då de mest stått och samlat damm de senaste åren, de får helt enkelt flytta ut i garaget nu.


Allt från Polluxböcker till Klaraböcker och Mulle!


Det här fick fylla en av de tomma hyllorna, i alla fall en tid framöver.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback