Stallpyssel och swarovskisäkrande

Publicerat av Jennie Börs den 29 Februari 2012 kl. 22:31 i Vardag
Efter en shoppingdag passade det alldeles utmärkt att bara behöva mocka och pyssla lite med hästarna, det är dessutom väldigt mysigt! Jag försökte göra någonting åt Jumanjis man, hur bra det blev är en annan historia. Tjocka ponnymanar ska enligt mitt tycke få vara tjocka, det ställer dock till problem när det är dags för frisering. Den nya saxen fungerade som jag nämnde inget vidarem vilket ledde till att det blev det vanliga saxen som fick agera. Kortare blev manen i alla fall!

När jag kom hem igen tog jag tag i operation swarovski- och strasspannband. Penslade på lager efter lager med genomskinligt nagellack och förhoppningsvis ska stenarna sitta lite bättre. Det silvriga som köptes i Globen 2010 har tappat fyra stenar nu (en femte trillade av idag, men den limmade vi dit igen!) och det känns ganska tråkigt eftersom pannbanden inte är helt billiga. Jag kommer i alla fall hålla mina tummar för att stenarna sitter kvar nu!


Hehe, blingbling ska det vara! Finns två till pannband i stallet ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback