Shopping @ Valbo

Publicerat av Jennie Börs den 29 Februari 2012 kl. 22:20 i Shopping
Idag bar det av mot Valbo för lite shopping! Började på IKEA där jag köpte fyra stycken ramar till mitt rum, har dock inte bestämt mig för vilka bilder jag ska ha i dem ännu.

Hade planerat att köpa det rundsydda tränset på Hööks, men jag gillade det inte när jag fick se det i verkligheten. Kände även att det är lite väl mycket pengar för ett Hööksträns, kan få ett med bättre läderkvalité för samma pris och det känns mer värt. Det slutade med ett par röda boots, helt onödigt egentligen men Miro kommer bli så fin så. Vi köpte även ett nytt två-delar egg bett till Jumanji, i en storlek mindre än vad han har nu.

Avslutningsvis var vi in på Valbo Köpcentrum. Köpte genomskinligt nagellack på H&M samt en urtunningssax på Claes Ohlsson. Saxen var dock helt värdelös upptäckte jag när jag kom hem, får helt enkelt leta vidare.




Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback