Shopping @ Sharpman & Travshoppen

Publicerat av Jennie Börs den 25 Februari 2012 kl. 13:35 i Shopping
Idag har jag och Felica varit ut på en liten shoppingtur som började på Sharpman. Som vanligt fastnade jag vid schabraken, ingen förvåning kanske. Hittade några fina, ett blått Euro-star i dressyrmodell och ett cerist Lamicell Success men jag klarade av att motstå trots att det var rea på dem! Har bestämt mig för att ligga lite lågt på schabrakfronten ett tag, för just nu köper jag bara schabrak "för att". Hittade ett par cerisa Lamicell lindor som matchar mitt GG schabrak, men fortsätter att köra med vit då jag tycker det blir finare. Det slutade i alla fall med att jag köpte ett vitt Tree Crown Horse schabrak med marinblå passpoal, som Johanna kan ha på Jumanji när hon tävlar dressyr.


Från Travshoppen blev det ett par ljusrosa fleecelindor. Ska nog ta och bojkotta mina rosa ponnylindor då jag inte gillar knäppningen på dem. Lindorna kommer i alla fall bli sjukt snygga till Mias schabraket som jag beställt!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback