Ont i magen

Publicerat av Jennie Börs den 15 Februari 2012 kl. 20:57 i Vardag
Idag har Jumanji varit dålig, vid lunchen hade han tydligen lagt sig och haft ont i magen. Jag var i skolan och fick inget veta förens jag kom hem, men Pernilla hade gått och sådär med honom och mamma åkte dit så fort hon kunde. Johanna gick dit efter skolan och när jag kom till stallet vid femtiden var han som vanligt igen. Torkel har varit och tittat till honom, men även han tyckte att Jumanji såg pigg ut.

Jumanji är sig själv igen, djupt förtvivlad över att han inte fått någon mat. Betfor, parafinolja och lite hö är allt han fått sedan morgonmaten, så matvraket är HUNGRIG. Det är skönt att han mår bättre i alla fall, aldrig roligt när de små djuren har ont!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback