One in, one out

Publicerat av Jennie Börs den 20 Februari 2012 kl. 11:00 i Allt & inget
Under den här veckan har det skett lite förändringar på ridskolans hästfront. Vi har nämligen fått hem en helt ny ridskolehäst och vår älskade lilla Mary har nu gått i pension.

I måndags flyttade nytillskottet hit, en valack född -06 med namnet Rebell. Han är en irländsk import som är väldigt söt, jag har dock inte lärt känna honom om man säger så. Hittills har jag bara klappat honom i boxen, men förhoppningsvis lär jag känna honom desto mer tiden går. :)


Igår flyttade Mary upp till Norrland, närmre bestämt upp till Norsjö. Kommer nog kännas lite tomt utan vår underbart söta Mary, hon var som vår lilla maskot under den tid hon stod i lillstallet (man kunde aldrig låta bli att klappa på henne, hihi!). Jag är dock glad för Marys skull, hon kommer må superbra som pensionär!


Tog några snabba bilder på Mary i lördags, dock var inte ljuset på min sida ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback