Miro - 27 februari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 27 Februari 2012 kl. 22:11 i Ridpass - Miro
Att rida Miro var verkligen dagens höjdpunkt, att rida Miro är som att vara hemma. Han var väldig laddad idag, ville göra allting rätt och ja: det blir inte alltid som jag tänkt när han tar saker i egna händer men det gick bra ändå! Även Miro fick ett liknande pass som Jumanji, men Miro fick rida på en mindre åttvolt som jag sedan la till halt vid mitten på för att sedan ta det i ryggning.

Han kändes fin i alla fall och han är så härlig att rida när han är så pigg och glad men samtidigt kan använda energin till annat än att "leta fel". Det var lite jobbigt med högerbak bara, annars gick det bara fin fint.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback