Miro - 22 februari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 22 Februari 2012 kl. 19:43 i Ridpass - Miro
Det blev ett skrittpass idag eftersom underlaget inte höll för annat, men jag tycker att det är väldigt nyttigt att lägga in pass med endast skritt då och då! Eftersom vi ändå bara skulle skritta provade jag att rida honom med nova bettet, ska jag vara ärlig märkte jag inte någon större skillnad på honom förutom att han gärna krullade ihop sig i början av passet.

Vi jobbade med rakriktning, skänkelvikning, öppna, sluta och förvänd sluta lite om vart annat, blev dock mest skänkelvikning och rakriktning. Böjde även igenom honom ordentligt på en åttvolt i början för att få honom lösgjord. Han blev väldigt fin kan jag säga, ett bra stöd i bettet och jobbade verkligen på bra. Avslutade med lite halter för att se om han verkligen var helt med och det var han. Gjorde även några väldigt fina ryggningar! Ett bra ridpass helt enkelt. :)



Kommentarer
Kommentar av: Maja

Såå sööt ! :'o

2012-02-23 @ 12:37:28
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Kommentar av: Kattis

Vilken söt ponny! :)

2012-02-24 @ 11:06:26
Blogg: http://mazuqvikana.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback