Miro - 17 februari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 17 Februari 2012 kl. 22:09 i Ridpass - Miro
Miro var lite pigg och glad idag, dock på ett väldigt bra sätt. Började framridningen med att bara ösa på framåt och jag fick ett väldigt bra svar tillbaka! Red först på fyrkantsspåret och sedan in på en volt för att kunna böja och ställa igenom honom. Vi övergick sedan till galopparbetet, han var väldigt på i fattningarna kan jag säga. Galopperade på framåt i ett friskt tempo och han jobbade som bara den. Travade sedan lite till och avslutade med en väldigt rund och fin galopp innan vi travade av.

Han var lite småspänd idag, men ändå kändes han väldigt fin. Väldigt, väldigt positiv till arbetet och jobbade på mycket bra. Min fina lilla ponny. ♥



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback