Miro - 12 februari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 12 Februari 2012 kl. 21:29 i Ridpass - Miro
Miro kan beskrivas med två ord idag: pigg och spänd. Märks att han inte blivit riden fullt ut den senaste veckan, han är full av överskottsenergi som han lägger på två saken: titta på allting och springa fort. Det tog en bra stund innan jag fick iordning på honom, därför blev det ett mycket längre pass än jag tänkt mig från början.

Vänstergaloppen kändes dock riktigt bra idag, höger var inte riktigt lika bra. Jag kommer verkligen åt honom nu när jag lärt mig att komma ner ordentligt i sadeln, kan verkligen rida honom med enbart säte. Avslutningsvis kändes han faktiskt väldigt fin, tog tag i bettet och gick att både korta och länga. Nu taggar vi för morgondagens dressyrträning!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback