Minns ni?

Publicerat av Jennie Börs den 04 Februari 2012 kl. 18:00 i Allt & inget
Är det någon av er läsare som finns kvar sedan min tid som bloggare på www.mirochjag.blogspot.com? Personligen upplever jag att jag mognat en del från den tiden, framför allt i inriktning och i mitt skrivande. Jag har hittat min inriktning, fokusen på enbart mitt liv kring hästarna och allting annat som rör hästarna. Mitt sätt att skriva på kan absolut fortfarande bli bättre, jag kan egentligen mycket bättre än jag visar här.


Den senaste headern från bloggtiden (den som förövrigt fortfarande finns uppe)

Vem vet, kanske det till och med finns någon som hänger kvar från min tid på bilddagboken (kommer aldrig hete dayviews för mig)? Kanske rent av från tiden där jag var skötare, var ju trots allt bara aktiv i någon månad på bilddagboken efter det att Miro kom in i mitt liv. En sak är då säker; sedan den tiden har jag verkligen utvecklats ur många synvinklar.

Hur länge har ni hängt med, sedan bilddagboks-, mirochjag- eller newforestponnytiden? Hur hittade ni mig? Skulle vara väldigt intressant att veta. :)

Kommentarer
Kommentar av: Karin

Ja, jag har ju hängt med sedan urtiden, typ.. :P

2012-02-04 @ 18:14:34
Kommentar av: jenny

Sen vi blev vänner på bilddagboken (och i verkligheten) antar jag, vilket är några år sedan nu :-)

2012-02-05 @ 11:32:39
Blogg: http://jeennyjohansson.blogg.se/
Kommentar av: Ida

Fin blogg!,vad har du för stam på dina ponnyer? :)

2012-02-05 @ 12:00:23
Blogg: http://newforestponnys.blogg.se/
Kommentar av: Maja G

Jag har hängt med sen när du var skötare, alltså de är ett ganska bra tag. Hittade en "reklambild" på min dator som du hade gjort när vi skulle reklama varandra, då var du skötare på Zanzibar om jag inte minns fel :)

2012-02-05 @ 13:21:51
Kommentar av: Amanda

Jag har följt dig sen dess! Eller följt och följt, jag har kikat in lite då och då. :) Kommer ihåg ibörjan när du hade Miro. :)

2012-02-05 @ 18:37:20
Blogg: http://highriders.blogg.se/
Kommentar av: Amanda

Jag har följt dig sen dess! Eller följt och följt, jag har kikat in lite då och då. :) Kommer ihåg ibörjan när du hade Miro. :)

2012-02-05 @ 18:37:38
Blogg: http://highriders.blogg.se/
Kommentar av: Amanda

Jag har följt dig sen dess! Eller följt och följt, jag har kikat in lite då och då. :) Kommer ihåg ibörjan när du hade Miro. :)

2012-02-05 @ 18:37:39
Blogg: http://highriders.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback