Min snälla syster

Publicerat av Jennie Börs den 05 Februari 2012 kl. 21:19 i Vardag
Idag har min snälla lillasyster verkligen ställt upp för mig! På kvällningen var vi upp till stallet och tog bilder till ett skolarbete som jag håller på med, hon och Jumanji agerade modeller. Trots kylan ställde hon upp på att fotas i endast klänning! Vi var i alla fall inne i ridhuset, men jag vill inte direkt påstå att det är varmt där inne. Bilderna blev i alla fall fina, bjuder på några senare när de är redigerade.

Longerade Miro en snabbis efter det. Det blev en slölongering med endast träns och lina, men det var bara för att han skulle få röra sig lite lugnt nu efter vaccinet. Han var lite pigg och glad i början, minsta lilla rörelse med det korta dressyrspöet som jag använde tolkade han som att han skulle trava. När han lugnade ner sig gick det bättre, lyssnade bra tillbaka men lite segare framåt istället. Nöjd ponny som fick springa runt lite, till och från sökte han sig fint neråt.

Kommentarer
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

sv: Härligt! :D Brukar också titta på play, fast jag är hemma. Men kollar oftast hellre på min dator än på en tv. ;)

2012-02-06 @ 10:04:16
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback