Massage och möte

Publicerat av Jennie Börs den 08 Februari 2012 kl. 21:36 i Vardag
Idag fick jag sluta lite tidigare i skolan, vilket kändes skönt eftersom jag han hem en vända innan det var dax att gå upp till stallet. Miro fick massage idag, vilket var välbehövligt. Förutom det där stela bakbenet var han även spänd i bogarna samt lite i ryggen. Han fick lite nålar i/runt bogarna som gav en bra verkan. Laserbehandling på högerbak som vanligt och utöver det massage. Förhoppningsvis kan allt släppa nu så han blir lika fin som innan skadan, jag tror dessutom att alla spändheter och sådant hänger ihop med varandra.

Efter massagen red jag Jumanji och sedan var det dax för hästägarmöte. Nu är alla jourer färdiga fram till sommaren och delvis kan det nog bli lite småjobbigt sen när tävlingsäsongen kommer igång, men det är smällar man får ta.

Kommentarer
Kommentar av: Elvira

Tack så jättemycket för din kommentar, den värmde!

2012-02-09 @ 13:25:04
Blogg: http://baraelvira.devote.se
Kommentar av: Sarah

Svar: Ja precis! Mina föräldrar är likadana, förstår inte varför...

2012-02-09 @ 18:23:14
Blogg: http://[email protected]
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback